Saturday 9 July 2011

AKU dan x-DIA semalam

rise and shine peeps...
semalam rasanya the most bless day la around this few weeks...
early morning, mie sms aku,
dia cuti coz rasa tak tentu hala..
dia nk kawin ngan cousin dia tp family menentang keras
aku mmg dh lama tau sejak zaman aku couple ngan dia lg...
hahaha
kebetulan aku pn ngah tak tentu hala gak
itu la yang aku tengah hadapi in between this few weeks
sgt sucks giler ada perasaan mcmtu, bkn sehari...berhari2.
aku agak terkejut sbb mmg jarang dia text aku pagi2 mcmtu...sgt pagi area 8 lebih...
selalu paling awal dia text aku adalah pas kul 10..
nk jd kn citer, mmg aku selalu jd pendengar dia when dia ada prob, and dia pn mcmtu ngan aku...
selalu ada tuk dgr cerita aku...dan tanya perkembangan aku.
aku dengan dia ada love relation right after aku bis college..
aku pindah kl msa praktikal dulu, dia yang jaga aku,
bayangkan berapa kali aku msuk hospital, dia dok kelam kabut uruskan aku nyer mkn, baju aku, kucing aku
lik keje terus shoot g tgk aku, belikan apa yang aku nk sedangkan aku smmgnya tak lalu nak mkn..
masa masuk darah aku dmm, dia la yang dok lap kepala aku, tadah aku muntah, tidokan aku..
amik cuti,bungkus dari umah tuk aku mkn sbb aku tk lalu mkn.
tetiap hr even kitaorg gaduh, dia akan pastikan yang aku dinner..
kalau aku kata tk dinner lg, walaupn ngan muka msam dia akan dtg amik aku bwk g mkn, then antar lik,
hahahaha
those were the days la...
bila aku ngan dia aku rasa selamat...
tak penah la aku da perasaan mcmtu ngan lelaki yang pernaha ada love relation ngan aku.
dia ni budak skin+vespa..
aku bleh masuk ngan dia sbb aku pn part of vespa community...
tp hubungan aku ngan dia tak lama, 1 and half year...
dia ada masaalah nk buat komitmen..
tp masa aku ngan dia aku pn tak terpikir lg tuk komitmen...
br 22 masa tu..hahaha
dia plak masa tu br 21..dia bawah aku setahun.
aku declare break sbb tk tahan ngan perangai pompuan dia...
hahahaha
darah muda ma...
smlm jumpa, reveal lik citer2 tu sumer, kaw2 kita org gelak balik...
and i found out yang aku the only ex yang dia penah ajak date blik...
and as for me, maybe kitaorg senang bercakap.
sgat selesa borak ngan dia smlm..kitaorg hang out kat pavvy,
BTW aku amik half day smlm, and tak sia2 aku cuti sbb nk kuar ngan dia...
dia start panggil aku syg per sumer la...aku panggil dia dear..
tp for me, this is not love relation, just perasaan care bout each other,
aku pandang dia skang as adik, mmg nampak cam awkward, but i guess tu yang buat aku selesa sekarang.
aku pn tak tau adakah ape yang aku buat ni betul atau tak, aku sendiri pn confius..
but mean time aku akan stick mcmni at least tuk release perasaan tak tentu hala aku..
i was not hoping for another love ngan dia, cuma aku nak ada orang care pasal aku...
MIE, this post dedicated tuk u dear.
u slalu dok ckp u want the best for me, and  i really appreciate it..
THANK YOU
hahahah
dari KAKAK sayang...
cuma nk share feelings aku..
aku citer sumer benda ni bkn nk tunjuk ape2 kat sape2,
cuma luahan tentang apa yang aku tengah rasakan skang...
aku pn takde perasaan nk berkait ngan citer cinta tuk masa terdekat ni..
sesapa yang baca, dan rasa benda ni pelik, aku tk bleh nk kata ape2, sbb kepala otak manusia ni len2
tak sama.. so i guess, tk slah rasanya tuk aku post anything yang aku nak..
SEBAB NI KAN BLOG AKU...kuikui

PLUS, pas aku lik smlm, ABAH ajak aku borak2 kejap,
memula borak pasal keje je...
tp all that sudden, dia tanya aku pasal tunang ni..
aku dah DUP DAP DUP DAP dh
hahaha
aku ingat aku dh nk kena marah ke ape,
rupa2nya ABAH nk kan kepastian, ON or OFF..
aku cakap ngan ABAH, by end of next week aku akan decide...
and yang paling aku bersyukur adalah, ABAH sangat open giler.
langsung takde nada marah, aku nampak yang dia ikhlas bg aku tentukan hidup aku sendiri...
sampai dia ckp suh tanya belah lelaki pasal cincin risik tu.
kalau belah lelaki nk blik, ABAH sendiri yang akan g anta..
aku sangat2 bersyukur...skang ni cuba tunggu keputusan muktamad dari aku sendiri..
aku harap ALLAH akan tunjuk kan aku jalan yang betul dan tunjukkan keputusan yang betul...
  gambar ni OFF topic..hahaha,aku sangat keter'OVER'an lapar dikala buat post ini..

No comments:

Post a Comment