Saturday 9 July 2011

AKU dan JUNE

JUNE
Mudah ditawan kerana sikap baik. 
(yang ni mmg tol)
Berperangai lemah lembut. 
(yang ni mmg X tol,sbb aku kaw2 ganas)
Mudah berubah sikap, perangai, idea dan mood.
 (yang ni SGT2 mmg tol)
Idea yang terlalu banyak di kepala. 
(yang ni mmg tol)
Bersikap sensitive.
 (yang ni mmg tol)
Mempunyai pemikiran yang aktif (sentiasa berfikir).
 (yang ni SGT2 mmg tol)
Sukar melakukan sesuatu dengan segera.
(yang ni SGT2 mmg tol HAHAHAHAHA)
Bersikap suka menangguh-nangguh. 
(yang ni SGT2 mmg tol HAHAHAHAHA tp on certain2 perkara je)
Bersikap terlalu memilih & mahukan yang terbaik.
 (yang ni agak 50-50 tol la)
 Cepat marah & cepat sejuk.
(yang ni SGT2 mmg tol)
Suka bercakap & berdebat.
(yang ni SGT2X10000 mmg tol)
Suka buat lawak & bergurau.
(yang ni SGT2 mmg tol)
Otaknya cerdas berangan-angan.
(yang ni SGT2 mmg tol) 
Mudah berkawan & pandai berkawan
(yang ni SGT2X10000 mmg tol) 
Seorang yang sangat tertib.
(yang ni agak 50-50 tol la)
Pandai mempamerkan sikap.
(yang ni SGT2X10000 mmg tol)
Mudah kecil hati.
(yang ni agak 50-50 tol la) 
Mudah kena selsema.
(yang ni agak 50-50 tol la) 
Suka berkemas.
(yang ni agak 50-50 tol la) 
Mudah rasa bosan.
(yang ni SGT2X10000 mmg tol) 
Sikap terlalu memilih & cerewet.
(yang ni agak 50-50 tol la) 
Kurang mempamerkan perasaan.
(yang ni mmg X tol,sbb aku kaw2 "ADA AKU KESAH MAK ESAH OII")
Lambat untuk sembuh apabila terluka hati.
(yang ni SGT2X10000 darab lg 1000000 mmg tol)  
Suka pada barang yang berjenama.
(yang ni mmg tol, "JANGAN MARE YE")
Mudah menjadi eksekutif
(yang ni mmg tol, "JANGAN MARE YE")  
dah nama aku pn maksudnya "CAHAYA KETINGGIAN YANG BERPANGKAT"
Kedegilan yang tidak terkawal.
(yang ni SGT2X10000 mmg tol) 
Sesiapa yang memuji, dianggap musuh. Siapa yang menegur dianggap kawan.
(yang ni SGT2X10000 darab lg 1000000 mmg tol)  
"ko ingat mengampu aku,aku suka?....JANGAN HARAP..ADA AKU KESAH MAK ESAH"
 
YEAH!!!!

3 comments:

  1. happy JUNE gurl!!! heheheehhe


    nak mintak tlg LIKE nih :P

    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150239256611374&set=o.105233696196553&type=1&ref=nf

    ReplyDelete
  2. HUAH... saya tk men FACEBOOKING...
    nanges jap....

    ReplyDelete
  3. pewwwiiitt~~
    dah ada BLOG hr exec kita~~

    ReplyDelete