Wednesday 6 July 2011

AKU dan MAK aku

i really had a bless last sunday and monday that been spend together ngan my parents...
isnin  my dad birthday, so angah aku belanja one night stay kt cameron highland.
so cause aku sorang je yang bleh cuti ikut suka hati...hahahaha(ni kalau cik murad baca ni mati aku)
so,aku la yang jd mangsa jd driver diaorg..tp takpe,dpt g jln2..hahaha...
best giler sbb dpt spend time ngan my beloved parents..
kaw2 menghabiskan duit mak aku...hahahaha
TP...TP...TP...
tp mlm isnin pas blik dr cameron tu aku ada argument ngan mak aku psal aku nk tunang ni..
YE..AKU SEPATUTNYA BERTUNANG 23 JULY NI..
tp skang ni aku ada konflik yang sangat kacau bilaukan hidup aku skang..
aku skang 80% dh tknk bertunang..agak tragik gak..
tp meantime ni aku sendiri pn tkde jawapan ape2...
aku akan cerita pasal konflik aku ni later..
aku ngah takde perasaan lg skang
tp the worst part adalah, aku g keje pn mcm orang biol, nk blik umah pn dah tak best sbb mcm orang asing...
rasa terasing giler..blik terus masuk bilik dn tido..bgn lik kul 12 br bukak lens, g mandi etc lps mak aku dh msuk tido..
jd cam penyangak plak, terhendap2 nk g masuk toilet sbb nk avoid bertembung ngan mak aku.
dh 2 hr aku tk jumpa bapak aku walaupn dok serumah ngan diaorg..
hahaha
YE...AKU RASA MCM TU SBB AKU STAY NAGAN PARENTS AKU..
aku last child and the only child yang belum kawin..
DAN AKU DAH BERUMUR 25 TAHUN 26 HARI PADA HARI INI 06072011...
aku terpaksa hadap semua ni skang.. mcm mental giler
ngan hari2 bergduh ngan DIA for the last 5 months, tambah lagi ngan argument ngan mak aku..
aku btl2 lost skang...
kalau la aku bleh betulkan semua benda ni, aku wish aku bleh balik pada masa aku memula decide to get furthur on the relationship..
tipula kalau aku cakap aku tk sedih pasal benda ni..
ini 1st time aku decide nk move one step dlm hidup aku dr BUJANG ke JD ISTERI ORANG
aku sgt2 rasa sedih bila baca blog B2B hr2
aku rasa sangt dengki sbb aku tk dpt nk buat preparation mcmtu..
kawan2 aku ramai giler yang dah kawin, ada anak...
aku sgt suka budak2..bila jumpa kwn2 aku yang dh kawin, ada family, aku sgt terasa..
hati aku skangni mcm tkde pada tempat yang sepatutnya
aku mcm takde perasaan walhal aku seorang yang bleh berfikir dan amik tindakan secara waras..
aku keje HR EXECUTIVE.. majoring training and trading...aku dok training org, tp skang aku yang mcm org tak betul..
aku kat lua nampak mcm takde problem... tp hakikatnya bertimbun dlm kepala otak aku...
i guess aku mmg takde luck dalam love life..
                               aku yang dh tak tentu hala...hahahahaha

No comments:

Post a Comment