Monday 16 April 2012

AKU dan HERBALIFE

Hye semua..
hahaha..perasan jap macam ramai sangat la follower aku.
aku mmg sangat la over lama nye tk update blog..
sbb tersangat la buzy..
pastu aku tkde dpn komputer sbb aku MC 35 hari sbb aku xcident kete march 15 hr tu..
takpe la mungkin dah takde rezeki aku ngan WWD 2927 tu..
aku redha je la..
(tp dalam hati kaw2 sedih)
aku ada krisis family yang sangat2 teruk hari tu before aku xcident,sampai aku terpaksa cari alternatif tido kt dalam kete, tido kat opis..seb bek akhirnya aku dapat hostel opis.
walaupun tak seberapa la kan..hahaha..janji aku dapat tido sudeh.
huhu..homeless la katanya.
tp aku happy jer.
pastu tetiba xcident la pulak..naseb2..
warded hari kat HKL.dan yang paling la kelakarnye aku kena pkai pendakap leher selama 3 bulan.





















BUDGET COMEL..hahahaha
hahaha..
ni yang aku pakai masa aku kt hospital hr tu.
esok aku upload yang aku pakai skang
hahaha..sgt banyak yang berlaku akhir2 ni
tp yang paling latest adalah aku skang on program HERBALIFE tuk turunkan berat badan..
aku dah lama dh masuk herbalife ni.
dari bulan JANUARY lagi
tp disebabkan alasan2 yang tk dapat disangkal,(hahahaha..alasan yang tak dpat disangkal la sgt...padahal sebenarnya tak disiplin wat program, kalau tak at least mesti dah turun 10kg agaknya,PADAN MUKA AKU!!!)aku mcm byk skip la mkn. product tu.
hahaha..aku berat beb..90.8 kilogram.mak aii..tu la hasil kerja aku makan dan makan selama 25 tahun 10 bulan ni..
tp nasib baik aku dh mula sedar.
harap2 journey aku sepanjang nak menyihatkan diri ni berbaloi..
tipu la kalau aku cakap aku nk kurus ni bkn sbb nak cantik..
mmg ada la niat tu..
tp matlamat aku yang paling utama adalah sbb aku nak supaya aku sihat.
aku sememangnya ada sakit.
aku kurang darah sebab badan aku tak aktif nk serat IROn vitamin tuk buat sel darah baru..huhu
hopefully ngan aku makan herbalife ni aku bertambah sihat.
insyaalah aku akan update journey aku sepanjang nk jadi sihat ni...
AMIN

No comments:

Post a Comment